Reklamace a vrácení zboží
Záruční doba
Zboží je možné reklamovat nebo vrátit dle stávajících platných norem.
Před jakoukoliv reklamací nás nejdříve zkontaktujte na info@goldback.cz, abychom se domluvili na dalším postupu. Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby trvanlivosti zboží (kosmetické výrobky) uvedené na obalu nebo dle platných norem (u ostatního zboží).
Kdy uplatnit reklamaci
- Zákazník má právo reklamovat zboží pokud jej obdrží v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době produktu objeví skutečnosti znemožňující jeho obvyklé používání.
- Zákazník je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil jeho případné vady a poškození. Pokud nějaké nalezne, je povinen je neprodleně nahlásit prodávajícímu.
- Při převzetí zásilky je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu či zda zásilka nevykazuje vnější známky poškození. Pokud kupující zjistí zjevné vady, je oprávněn zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě – v tomto případě odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí.
- Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.
- Reklamace na nedodané zboží, špatně dodané nebo špatný počet uplatňujte okamžitě po převzetí, max. do dvou dnů emailem. V případě reklamace nás prosím vždy neprodleně kontaktujte emailem na info@goldback.cz, abychom mohli Vaši reklamaci vyřídit v co nejkratším termínu k Vaší spokojenosti.
Upozorňujeme, že pokud nedodržíte podmínky uskladnění stanovené v popisech u výrobků – co se týče skladování mimo zdroje tepla, světlo apod., v případě reklamace možných znehodnocení těchto výrobků nebude brán na takovou stížnost zřetel.
Jak uplatnit reklamaci
V případě reklamace, vrácení či výměně zboží je nutno zaslat písemné vyrozumění o vadách či nedostatcích zboží a dále zboží s tímto vyrozuměním zaslat doporučeným a řádně zabaleným balíkem (ne na dobírku) s dokladem o koupi, popř. dalšími dokumenty patřícími ke zboží na adresu naší firmy.
Balíček doporučujeme poslat doporučeně kvůli ochraně před případnou ztrátou ze strany dopravce.
Adresa: Smart Healing s.r.o., K Mýtu č. ev. 100, 251 62 Tehovec
Průběh a řešení reklamace
- Prodejce informuje zákazníka o způsobu vyřešení reklamace do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace a vystaví mu doklad o převzetí reklamovaného zboží.
- Na samotnou realizaci reklamace má prodejce 30 dnů.
- O vyřízení reklamace prodejce informuje zákazníka telefonicky či emailem na zanechané kontaktní údaje neprodleně od realizace.
- Prodejce může reklamované zboží vyměnit či opravit. V případě že to nelze, může zboží zlevnit či vrátit částku, za kterou bylo zakoupeno, formou poukazu nebo klasicky peněžně či převodem.
- V případě že prodejce nestihne vyřídit reklamaci v zákonné době 30 dnů, má zákazník okamžitý nárok na nový produkt nebo vrácení peněz (forma dle domluvy).
- Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má zákazník právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
- Při předávání reklamace může zákazník uvést požadovanou formu kompenzace (nový produkt, náhradní produkt, sleva na zboží, vrácení částky formou poukazu na nákup, vrácení částky).
- Prodejce se bude snažit tomuto požadavku vyhovět. Není však pro něj zavazující a může se změnit po dohodě se zákazníkem.
- Při výměně zboží z důvodu nevyhovujícího artiklu, hradí náklady na opětovné zaslání měněného zboží vždy zákazník. Zboží při reklamaci nemusí být v původní obálce/krabici.
- V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, pokud toto zboží už není skladem, bude zákazníkovi vrácena peněžní částka.
- Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
Na závěr dodáváme, že je třeba rozlišovat mezi reklamací a odstoupením od smlouvy.
Pro odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu dle § 1829 občanského zákoníku existují určité výjimky v § 1837 občanského zákoníku. Jednou z výjimek jsou smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.